مسئول امور اداری ومالی
رسول فلاح تفتی مسئول امور اداری و مالی /لیسانس شرح وظایف :
|
◂نظارت بر کلیه امور اداری ، مالی ، خدماتی و تدارکاتی منطقه با توجه به ضوابط تعیین شده و اختیارات تفویضی به منطقه
◂◂کنترل و نظارت بر حضور و غیاب پرسنل و ارائه گزارشات لازم به امور اداری شهرداری مرکز
◂◂حفظ ارتباط بین واحدهای تابعه منطقه با مدیریت های مختلف شهرداری و موسسات و ادارات و یا اشخاص حقیقی از لحاظ مکاتبات اداری
◂◂پیگیری و مکاتبه با شهرداری مرکز جهت بکارگیری نیروی انسانی برای انجام امورات منطقه
◂◂انجام معاملات منطقه در حدود اختیارات مصوب با رعایت صرفه و صلاح شهرداری و مقررات و دستورالعملهای مربوطه
◂◂انجام سایر امور محوله زیر نظر مدیر منطقه
◂◂• نظارت لازم در زمينه پياده كردن مفاد طرح طبقه بندي مشاغل كارگري در مورد پرسنل با همكاري واحد هاي مربوطه.
◂◂• ارتباط و ايجاد هماهنگي با گروه تشكيلات و بهبود روشها بمنظور رفع مسايل تشكيلاتي واحد مربوطه و ارائه پيشنهاد براي بهبود انجام امور.
◂◂ • نظارت بر امور كارگزيني، دبيرخانه، موتوري، بايگاني، ماشين نويسي و ساير واحد هاي زير مجموعه
◂◂ • پيش بيني احتياجات پرسنلي و اقدام لازم در مورد تامين آن با هماهنگي واحد زيربط
◂◂ • پيشنهاد نيروهاي واجد شرايط جهت مشاغل مختلف به مسئول مافوق
◂◂ • پيگيري و نظارت مستمر به منظور رفتار و برخورد مناسب كاركنان با ارباب رجوع و ديگر همكاران با رعايت قوانين ومقررات اداري.
◂◂ • به روز نگه داشتن سيستم پرسنلي و ثبت اطلاعات مربوطه در سيستم فوق.
◂◂ • ارايه گزارش هاي پرسنلي در فواصل زماني معين به مقام مافوق.
◂◂ • نظارت بر مكاتبات اداري بر اساس آيين نامه مكاتبات شهرداري