حوزه خدمات شهری در طرح معماری سازمانی با هدف شناخت و اصلاح فرآیندها سبب تحولی نوین در ساختار تشکیلاتی خواهد شد

حوزه خدمات شهری در طرح معماری سازمانی با هدف شناخت و اصلاح فرآیندها سبب تحولی نوین در ساختار تشکیلاتی خواهد شد


حوزه خدمات شهری در طرح معماری سازمانی با هدف شناخت و اصلاح فرآیندها سبب تحولی نوین در ساختار تشکیلاتی خواهد شد

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یزد در نشست معماری سازمانی حوزه خدمات شهری، نقشه سازمانی را یکی از مؤلفه‌های جدی برای برنامه‌ریزی و مدیریت تغییرات سازمانی دانست و اظهار داشت: استفاده از معماری سازمانی و بهبود روش ها تحولی نوین در حوزه منابع انسانی و ساختار تشکیلاتی سازمان‌ها است که هر چه بزرگتر و پیچیده‌تر باشند وجود نقشه سازمانی، موثرتر و بیشتر مورد نیاز است.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری یزد -  جعفر امین مقدم تحول ساختاری در حوزه خدمات شهری را از اصول مدیریت نوین شهری برشمرد وگفت: در مدیریت شهری استراتژی به شکلی تعریف می‌شود که مشتری مداری در رأس برنامه ریزی قرار گرفته و بحث تدوین بانک اطلاعاتی برای رضایت مشتری و تعریف فرآیند اجرایی برای سنجش رضایت مندی ارزیابی می‌شود که نتیجه آن کم شدن موازی کاری و تسهیل شدن روندهای اداری است و در صورتی که این پروژه با حداکثر انطباق با شرح خدمات مدیریت شهری تهیه و ارائه گردد با تمام توان برای تحقق آن تلاش خواهیم نمود.

در ادامه این نشست علی اکبر مصطفوی طراح پروژه معماری سازمانی به ارائه گزارشی در خصوص محتوا و ساختار این طرح پرداخت و گفت: معماری سازمانی به عنوان چارچوبی برای تبیین، هماهنگ سازی و همسوسازی کلیه فعالیت ها و عناصر سازمان در جهت نیل به اهداف راهبردی سازمان طراحی گردیده است.

سید محمد علی شبانی مدیر تحول و امور اداری شهرداری یزد نیز در این نشست گفت: معماری سازمانی رویکردی جامع و یکپارچه است که جنبه‌ها و عناصر مختلف سازمان (سیستم) را با نگاه مهندسی تفکیک و تحلیل می‌نماید و شامل مجموعه مستندات، مدل‌ها، استانداردها و اقدامات اجرایی برای تحول از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب است و به صورت مداوم توسعه و به روزرسانی می‌شود.

 

آدرس کوتاه :
رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.